کرم آبرسان صورت و دست پوست حساس 4

تاریخ انقضا :

بیش از 2 سال

درباره محصول :

  • کرم مرطوب کننده پوست حساس لافارر آبرسانی عمقی پوست با ماندگاری بالا
  • جلوگیری از خشکی و خارش و قرمز شدن پوست و ایجاد حساسیت
  • احیای نرمی و لطافت پوست حاوی اوره
  • کرم مرطوب کننده پوست حساس لافارر مناسب برای پوست دست و صورت و بدن
  • ضد التهاب و محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
  • مرطوب کننده لافارر پوست حساس مغذی و کاهش دهنده روند پیرپوستی
  • کمک به حذف سلول های مرده پوست و شفاف و درخشان کننده پوست

موجود

ارسال توسط گالری دلوین
278,000 تومان

موجود

- +

توضیحات

معرفی کرم مرطوب کننده لافارر 4

 

از دست دادن روزانه سلول‌های پوست، آن را در برابر خشکی آسیب‌پذیر می‌کند. استفاده مداوم از مرطوب ‌کننده می‌تواند به پوست حساس شما کمک کند تا خود را ترمیم کرده و سالم بماند. مرطوب کردن صورت به محافظت از پوست در برابر محرک های خارجی محافظت کرده و سدی بین پوست شما و آب و هوا ایجاد کرده و از تاثیرات خشکی محیط بر روی پوست می کاهد. مرطوب کننده پوست حساس لافارر یکی از کرم های مرطوب کننده طراحی شده برای افرادی است که پوستی بسیار حساس دارند و فاقد اسانس و مواد آلرژنیک می باشد. مصرف روزانه کرم مرطوب کننده لافارر 4 از التهاب، قرمزی و حساسیت پوست کاسته و از آن در برابر پیری زودرس محافظت می کند. در فرمولاسیون این کرم، عصاره های گیاهی آلوئه ورا و پنیرک و روغن های زیتون و بادام به کار رفته است. کرم مرطوب کننده لافارر پوست حساس به طور عمقی پوست را آبرسانی کرده و به طراوت و شادابی پوست دست، صورت و گردن شما می افزاید.

 

خواص مرطوب کننده پوست حساس لافارر

 

سدیم هیالورونات و سدیم PCA از جمله ترکیبات جوان کننده و تامین کننده رطوبت لازم برای پوست موجود  در کرم مرطوب کننده لافارر پوست حساس هستند. از دیگر ترکیبات موجود در این کرم می توان به روغن زیتون و روغن بادام اشاره کرد که ویتامین ها، اسید های چرب و سایر مواد مغذی لازم برای پوست را تامین کرده و در آبرسانی و محافظت از پوست موثر هستند. کرم مرطوب کننده لافارر 4 حاوی عصاره های آلوئه ورا و مالوا نیز می باشد که خاصیت ضد التهابی داشته و در بهبود خاصیت الاستیسیته پوست نقش دارند. مرطوب کننده لافارر پوست حساس با داشتن اوره پوست شما را به خوبی نرم کرده و لطافت آن را دو چندان می کند.

 

مزایای کرم مرطوب کننده لافارر پوست حساس

 

  • مناسب برای پوست دست، صورت و گردن
  • احیا کننده و بازسازی کننده پوست
  • حاوی عصاره های پنیرک، آلوئه ورا
  • جلوگیری کننده از التهاب پوست
  • کند کننده روند پیری پوست
  • فاقد اسانس و هیپوآلرژنیک
  • دارای روغن زیتون و بادام
  • ضد خارش و قرمزی

 

ترکیبات اصلی کرم مرطوب کننده پوست حساس لافارر

 

– روغن زیتون

روغن زیتون به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و از آسیب رادیکال های آزاد به پوست و پیری زودرس جلوگیری می کند.

– روغن بادام

روغن بادام حاوی بسیاری از مواد مغذی مفید مثل ویتامین ها، مواد معدنی، اسید های چرب و آنتی اکسیدان ها برای پوست است. استفاده از روغن بادام به تسکین و آبرسانی پوست کمک کرده و در بهبود چین و چروک های پوست، اسکار و ترک های پوستی نیز موثر است.

– سدیم PCA

سدیم PCA یک عنصر اصلی در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و آرایشی است. این ترکیب یک مرطوب کننده است که رطوبت را به لایه های سطوح دیگر منتقل می کند و با حفظ رطوبت پوست به ظاهر جوان و شاداب آن کمک می کند.

– اوره 

اوره برای نرم و مرطوب کردن پوست کاربرد دارد. این ترکیب به عنوان یک عامل کراتولیتیک شناخته می شود. بدین معنی که پروتئین کراتین را در لایه بیرونی پوست شما تجزیه می کند. این عمل می تواند به کاهش تجمع سلول های مرده و بهبود پوسته پوسته شدن پوست کمک کند.

– عصاره مالوا

عصاره مالوا حاوی دوزهای بالایی از فلاونوئیدها و همچنین ویتامین C و E بوده و به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کنندگی برای درمان آکنه و تحریک پوست حساس مفید است.

– عصاره آلوئه ورا

آلوئه ورا به عنوان یک مرطوب کننده می تواند به تحریک فیبرهای کلاژن و الاستین کمک کند و خاصیت ارتجاعی پوست شما را افزایش داده و خطوط و چین و چروک ها را کاهش دهد.

– سدیم هیالورونات

هیالورونات سدیم دارای قدرت آبرسانی باورنکردنی است و مشکلات پوستی ناشی از کمبود رطوبت را برطرف می کند.

– نارینگنین

یک آنتی اکسیدان است که توانایی ذاتی پوست را برای ترمیم خود و حفظ ظاهری جوان، بهبود می بخشد.

دیدگاه‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کرم آبرسان صورت و دست پوست حساس 4

موجود

278,000 تومان
- +