پرایمر سلیکونی ویکتوریا

ویژگی های پرایمر سیلیکونی

تنظیم کننده چربی پوست

مات کننده قوی پوست

بهترین زیرساز سیلیکونی آرایش

از بین برنده منافذ باز پوست

آبرسان قوی

فاقد پارابن و هرگونه نگهدارنده شیمیایی

موجود

ارسال توسط گالری دلوین
198,000 تومان

موجود

- +

توضیحات

پرایمر صورت یا زیرساز آرایش

، یکی از وسایل آرایشی ضروری برای خانم‌هایی است که می‌خواهند آرایشی یکدست و بی‌نقص داشته باشند. پرایمر علاوه بر آرایش، یکی از محصولات مراقبتی پوست است.

 

صورت شما مانند یک بوم نقاشی زیباست و استفاده از پرایمر قبل از آرایش می تواند واقعاً تفاوت را ایجاد کند. پرایمر یک محصول با دو کاربرد آرایشی و مراقبتی است. محصولات آرایشی و مراقبتی در کنار هم، ظاهری یک دست، شفاف و بی نقص در صورت شما ایجاد می‌کنند.

 

این محصول آرایشی، هم پوست شما را تازه و شفاف و شاداب می‌کند و هم زیرساز آرایش است و باعث می‌شود که مواد آرایشی، بهتر روی پوست بخوابد.

 

پرایمرها فتوشاپ دنیای آرایش هستند. آن ها در زیر سایه چشم، کرم پودر، بی بی کرم ها و ریمل استفاده می شوند تا پوشش آرایش را افزایش دهند و ماندگاری آن را بیشتر کنند. پرایمر صورت بر اساس نیاز و نوع پوست افراد ساخته می شود تا بهترین نتیجه را حاصل کند.

 

تقریبا همه انواع پرایمرها پوست را صاف می کنند، منافذ را می بندد و رنگ پوست را اصلاح می کنند. از پرایمرهای آرایشی زیر سایه چشم (پرایمر سایه)، زیرسازی، رژ لب، ریمل و حتی لاک ناخن استفاده می شود تا پایه ای صاف ایجاد کند و به حفظ سایر محصولات روی پوست در تمام طول روز کمک می کند.

 

پرایمرها همچنین می توانند میزان استفاده ازفوندیشن یا کرم پودر را کاهش دهند و آرایش را کمی آسان تر کنند. در اصل، آنها به منظور ایجاد مانعی بین کرم پودرها و پوست شما هستند و نتایج زیبا و ماندگاری را برای شما به ارمغان می آورند.

 

پرایمر سیلیکونی مات کننده ویکتوریا منافذ باز پوست را بسته و چین و چروک های سطحی پوست را پر می‌کند. پرایمر سیلیکونی مات کننده قوی ال ای قرمزی را خنثی می‌کند و پوشش یکدست به آن می‌دهد. پرایمر سیلیکونی مات کننده قوی ال ای با قابلیت آبرسانی قوی باعث تنظیم چربی پوست نیز می‌شود و به‌عنوان زیرساز آرایش عمل می‌کند.

 

پرایمر سیلیکونی ویکتوریا برای زیرسازی و پایه آرایش صورت، دورچشم و لب محصولی بی‌نظیر می‌باشد. پرایمر سیلیکونی مات کننده ویکتوریا چین و چروک سطحی پوست را کاملاً پوشش می‌دهد و قرمزی پوست را کاور می‌کند. استفاده از این محصول برای انواع پوست مخصوصاً پوستهای چرب و مختلط بسیار مناسب است. فرمولاسیون این پرایمر سیلیکونی فاقد چربی است و با جذب چربی پوست و آبرسانی عمقی موجب افزایش الاستیسیته و کوچک شدن منافذ باز پوست می‌شود و پوستی صاف و یکنواخت به همراه دارد.

 

ویژگی های پرایمر سیلیکونی

تنظیم کننده چربی پوست

مات کننده قوی پوست

بهترین زیرساز سیلیکونی آرایش

از بین برنده منافذ باز پوست

آبرسان قوی

فاقد پارابن و هرگونه نگهدارنده شیمیایی

دیدگاه‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرایمر سلیکونی ویکتوریا

موجود

198,000 تومان
- +